Steeds meer organisaties stellen hun klanten centraal. Als je daar niet in meegaat dan ben jij wellicht straks de V&D van jouw branche. Heb jij goed zicht op wat de klant vandaag de dag van een bedrijf verlangt en hoe je daar je organisatie concreet op inricht zodat je in de nabije toekomst ook nog speler bent?
Er wordt vaak gesteld dat innovatie vanuit medewerkers zelf moet komen, maar hoe doe je dat dan? Zeker als je te maken hebt met een verouderde bedrijfscultuur, een traditionele top-down aanpak en minder flexibele medewerkers is dat een stevige uitdaging waar veel managers hun tanden op stuk bijten.
Hoe kun je klantwaarde genereren op een hedendaagse manier, waardoor je zomaar de nieuwe ‘Spotify’ van jouw branche zou kunnen worden?
Hoe krijg je je medewerkers mee in de digitale wereld en hoe zorg je ervoor dat ze de digitale en sociale vaardigheden ontwikkelen die daarvoor nodig zijn, zodat zij in staat zijn producten en diensten te leveren die klanten vandaag de dag eisen?